Tρίμηνο/τετράμηνο:…………………………………………………………………….
Σχολικό έτος:……………………………………………………………………………
Σχολική μονάδα:………………………………………………………………………...
Tάξη:……………………………………………………………………………………
Αριθμός διδακτικών ωρών που
πραγματοποιήθηκαν:………………………………….
Ονοματεπώνυμο
εκπαιδευτικού/ών:………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………….
Ερωτήματα:
Πραγματοποιήθηκαν όλοι οι διδακτικοί
στόχοι; ………………………………………
Aν όχι, ποιοι δεν πραγματοποιήθηκαν; Ποια ήταν τα εμπόδια;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………......
Ποιες τεχνικές αξιολόγησης χρησιμοποίησα;
Ωριαία διαγωνίσματα:
Tests:
Φάκελος εργασιών:
Ημερολόγιο:
Αυτο-αξιολόγηση του μαθητή:
Άλλη τεχνική:
Συμμετέχω
με τους μαθητές σε καινοτόμα προαιρετικά προγράμματα;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Αναφέρω τον τίτλο/τίτλους των projects ή διαθεματικών εργασιών που σχεδίασα και υλοποίησα με
τους μαθητές:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Βασιλική Τσιτούρα
Σχολική Σύμβουλος
Καθηγητών Αγγλικής Φιλολογίας
Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης