Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Δείγμα διαμορφωτικής αξιολόγησης

Tρίμηνο/τετράμηνο:…………………………………………………………………….
Σχολικό έτος:……………………………………………………………………………
Σχολική μονάδα:………………………………………………………………………...
Tάξη:……………………………………………………………………………………
Αριθμός διδακτικών ωρών που πραγματοποιήθηκαν:………………………………….
Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού/ών:………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………….
Ερωτήματα:
Πραγματοποιήθηκαν όλοι οι διδακτικοί στόχοι; ………………………………………
Aν όχι, ποιοι δεν πραγματοποιήθηκαν; Ποια ήταν τα εμπόδια; ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………......
Ποιες τεχνικές αξιολόγησης χρησιμοποίησα;
Ωριαία διαγωνίσματα:
 Tests:
Φάκελος εργασιών:
Ημερολόγιο:
Αυτο-αξιολόγηση του μαθητή:
Άλλη τεχνική:

 Συμμετέχω με τους μαθητές σε καινοτόμα προαιρετικά προγράμματα;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….


Αναφέρω τον τίτλο/τίτλους των projects ή διαθεματικών εργασιών που σχεδίασα και υλοποίησα με τους μαθητές: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 Βασιλική Τσιτούρα
Σχολική Σύμβουλος
Καθηγητών Αγγλικής Φιλολογίας 
Περιφερειακής Ενότητας  Κοζάνης