Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Δείγμα προγραμματισμού διδακτέας ύλης για το μάθημα της Αγγλικής γλώσσας σύμφωνα με το ΑΠΣ-ΔΕΠΠΣ

Tρίμηνο/τετράμηνο:………………………………………………………
Σχολικό έτος:……………………………………………………………
Σχολική μονάδα:……………………………………………………………
Tάξη:…………………………………………………………………………
Αριθμός διδακτικών ωρών:……………………………………………….
Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού/ών:………………………………………
Θεματική  ενότητα/ χρονική διάρκεια
Διδακτικοί στόχοι
Μεθοδολογία
Τεχνικές διδασκαλίας

Γνώσεις
Δεξιότητες
Στάσεις
Προσωπικά στοιχεία/


διάρκεια
3 διδακτικές ώρες
C.V.,/ name, address, date of birth, age, origin, profession, qualifications, to be, have got, simple present, present continuous, present perfect/P.P.C., for, since, adverbs of frequency,

Na δίνει πληροφορίες γραπτά και προφορικά για τον εαυτό του-ιδιότητα, εκπαίδευση, ταλέντα, περιγραφή προσωπικότητας, τρόπο ζωής, εμπειρίες -και να ζητά πληροφορίες από τους άλλους γραπτά και προφορικά.
Να εντοπίζει ο μαθητής το διαφορετικό τρόπο ζωής των άλλων και τους παράγοντες που τον διαφοροποιούν, καθώς και τις διαφορές που οφείλονται στα κοινά ανθρώπινα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες. 

Μετωπική 
διδασκαλία,
Διάλογος, 
Καταιγισμός
 ιδεών, 
δραματοποίηση,
Σχέδια εργασίας (projects)
,oμαδο-
συνεργατική 
 διδασκαλία,
Εξατομικευμένη,
Διαθεματική 
προσέγγιση, κ.λ.π.

Εκπαιδευτικά 
μέσα
Χάρτες

αφίσες, 
ακουστικό 
υλικό,
 Η/Υ, 
διαδίκτυο,
βιντεοταινίες, 
DVD κ.λ.π
.
Οικογένεια, σχολείο/

3 διδακτικές ώρες
Φωνημικό/ γραφημικό σύστημα
Να μάθουν την ονομασία κάθε γράμματος και να το συνδέουν με τον ήχο μέσα σε λέξεις, να μετατρέπει στοιχεία του φωνημικού σε γραφημικό
Αξιοποιώντας τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους αποκτούν θετική στάση για το μάθημα της Αγγλικής
Ομαδο-
συνεργατική διδασκαλία,
Εξατομικευμένη

Εκπαιδευτικά μέσα

Εικόνες,
κασετόφωνο, επιδιασκόπιο, 
Εκπ/κό λογισμικό.

 Βασιλική Τσιτούρα
Σχολική Σύμβουλος
Καθηγητών Αγγλικής Φιλολογίας 
Περιφερειακής Ενότητας  Κοζάνης