Tρίμηνο/τετράμηνο:………………………………………………………
Σχολικό έτος:……………………………………………………………
Σχολική μονάδα:……………………………………………………………
Tάξη:…………………………………………………………………………
Αριθμός διδακτικών ωρών:……………………………………………….
Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού/ών:………………………………………
Θεματική
ενότητα/ χρονική διάρκεια
|
Διδακτικοί
στόχοι
|
Μεθοδολογία
Τεχνικές διδασκαλίας
|
|||
Γνώσεις
|
Δεξιότητες
|
Στάσεις
|
|||
Προσωπικά στοιχεία/
διάρκεια
3 διδακτικές ώρες
|
C.V.,/ name, address, date
of birth, age, origin, profession, qualifications, to be, have got, simple
present, present continuous, present perfect/P.P.C., for, since, adverbs of
frequency,
|
Na δίνει
πληροφορίες γραπτά και προφορικά για τον εαυτό του-ιδιότητα, εκπαίδευση,
ταλέντα, περιγραφή προσωπικότητας, τρόπο ζωής, εμπειρίες -και να ζητά
πληροφορίες από τους άλλους γραπτά και προφορικά.
|
Να εντοπίζει ο μαθητής το διαφορετικό τρόπο ζωής των
άλλων και τους παράγοντες που τον διαφοροποιούν, καθώς και τις διαφορές που
οφείλονται στα κοινά ανθρώπινα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες.
|
Μετωπική
διδασκαλία,
Διάλογος,
Καταιγισμός ιδεών, δραματοποίηση,
Σχέδια εργασίας (projects)
,oμαδο-
συνεργατική διδασκαλία,
Εξατομικευμένη,
Διαθεματική
προσέγγιση, κ.λ.π.
Εκπαιδευτικά
μέσα
Χάρτες
αφίσες,
ακουστικό υλικό, Η/Υ, διαδίκτυο,
βιντεοταινίες,
DVD κ.λ.π |
.
|
Οικογένεια, σχολείο/
3 διδακτικές ώρες
|
Φωνημικό/ γραφημικό σύστημα
|
Να μάθουν την ονομασία κάθε γράμματος και να το
συνδέουν με τον ήχο μέσα σε λέξεις, να μετατρέπει στοιχεία του φωνημικού σε
γραφημικό
|
Αξιοποιώντας τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους
αποκτούν θετική στάση για το μάθημα της Αγγλικής
|
Ομαδο-
συνεργατική διδασκαλία,
Εξατομικευμένη
Εκπαιδευτικά μέσα
Εικόνες,
κασετόφωνο, επιδιασκόπιο, Εκπ/κό λογισμικό. |
Σχολική Σύμβουλος
Καθηγητών Αγγλικής Φιλολογίας
Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης