Τρίτη 24 Απριλίου 2012


ΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
σύμφωνα με το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις ξένες γλώσσες
για τους καθηγητές Ξένων Γλωσσών των Πιλοτικών Δημοτικών Σχολείων
από τη Σύμβουλο Προώθησης των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, Βασιλική Τσιτούρα

Επίπεδο Γλωσσομάθειας: Α2
Τάξη: ΣΤ΄  Δημοτικού
Διδακτικές ώρες: 8


Επικοινωνιακοί στόχοι
(Σύνδεση με το ΕΠΣ-ΞΓ)
Γλωσσική εστίαση
Κειμενικός τύπος
Δεξιότητες
Γραμματική
Λεξιλόγιο
n Να ζητούν και να δίνουν πληροφορίες σχετικά με
-          ένα αντικείμενο
-          την ποσότητα (a dozen of)
nΝα εκφράζουν επιθυμία για αγορά αντικειμένου
nΝα παραγγέλλουν όταν ψωνίζουν ή τρώνε έξω
nΝα ρωτούν για την τιμή ενός αντικειμένου (how much …)
nΝα γράφουν ένα κατάλογο για ψώνια

(Σύνδεση με το  Εθνικό Σχολικό Πρόγραμμα Σπουδών)
nNα αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες μέσα από την ομαδική /ανά ζεύγη εργασία
nΝα γνωρίσουν  πολιτισμικές συνήθειες άλλων λαών
nΝα γίνουν συνειδητοποιημένοι καταναλωτές
nΝα έχουν ενεργητική συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία
nΝα αποκτήσουν γνώσεις από άλλα θεματικά πεδία




Ακολουθεί δείγμα σχεδιασμού μαθησιακής ενότητας για την εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος στην επόμενη ανάρτηση.




































Ουσιαστικά αριθμήσιμα/μη αριθμήσιμα
(επανάληψη)

Επίθετα ποσοτικά

Άρθρο αόριστο
(επανάληψη)

Αντωνυμίες αόριστες (some, any) (επανάληψη)

Ρήματα αισθήσεως

Simple present
Present continuous
Αγορές και καταστήματα
 Ένδυση
Τρόφιμα

Ονομασίες τμημάτων πολυκαταστημάτων / υπεραγορών

Επίθετα σχετικά με την περιγραφή τροφίμων, ρούχων

Να εξοικειωθούν με εκφράσεις όπως
it fits you, it suits you, it matches, it goes with, it looks like, it feels like, it tastes like,
it sounds like.

Κείμενα διαφήμισης



Διάλογοι





Κατάλογος για ψώνια




Αποδείξεις





Κείμενα ιστοσελίδων





































Κατανόηση γραπτού λόγου

Κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου


Παραγωγή γραπτού λόγου


Κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου

Κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου