ΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
σύμφωνα με το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις ξένες γλώσσες
για τους καθηγητές Ξένων Γλωσσών των Πιλοτικών Δημοτικών Σχολείων
από τη Σύμβουλο Προώθησης των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, Βασιλική Τσιτούρα
από τη Σύμβουλο Προώθησης των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, Βασιλική Τσιτούρα
Επίπεδο Γλωσσομάθειας: Α2
Τάξη: ΣΤ΄ Δημοτικού
Διδακτικές ώρες: 8
Επικοινωνιακοί
στόχοι
(Σύνδεση
με το ΕΠΣ-ΞΓ)
|
Γλωσσική εστίαση
|
Κειμενικός τύπος
|
Δεξιότητες
|
|
Γραμματική
|
Λεξιλόγιο
|
|||
n Να ζητούν και να δίνουν
πληροφορίες σχετικά με
-
ένα αντικείμενο
-
την ποσότητα (a dozen of)
nΝα εκφράζουν επιθυμία για
αγορά αντικειμένου
nΝα παραγγέλλουν όταν
ψωνίζουν ή τρώνε έξω
nΝα ρωτούν για την τιμή
ενός αντικειμένου (how much
…)
nΝα γράφουν ένα κατάλογο
για ψώνια
(Σύνδεση
με το Εθνικό Σχολικό Πρόγραμμα Σπουδών)
nNα
αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες μέσα από την ομαδική /ανά ζεύγη εργασία
nΝα γνωρίσουν πολιτισμικές συνήθειες άλλων λαών
nΝα γίνουν
συνειδητοποιημένοι καταναλωτές
nΝα έχουν ενεργητική
συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία
nΝα αποκτήσουν γνώσεις από
άλλα θεματικά πεδία
Ακολουθεί δείγμα σχεδιασμού μαθησιακής ενότητας για την εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος στην επόμενη ανάρτηση. |
Ουσιαστικά
αριθμήσιμα/μη αριθμήσιμα
(επανάληψη)
Επίθετα
ποσοτικά
Άρθρο
αόριστο
(επανάληψη)
Αντωνυμίες
αόριστες (some, any) (επανάληψη)
Ρήματα
αισθήσεως
Simple present
Present continuous
|
Αγορές
και καταστήματα
Ένδυση
Τρόφιμα
Ονομασίες
τμημάτων πολυκαταστημάτων / υπεραγορών
Επίθετα
σχετικά με την περιγραφή τροφίμων, ρούχων
Να
εξοικειωθούν με εκφράσεις όπως
it fits you, it suits you, it matches, it goes with, it looks like, it
feels like, it tastes like,
it sounds like.
|
Κείμενα
διαφήμισης
Διάλογοι
Κατάλογος
για ψώνια
Αποδείξεις
|
Κατανόηση
γραπτού λόγου
Κατανόηση
και παραγωγή προφορικού λόγου
Παραγωγή
γραπτού λόγου
Κατανόηση
και παραγωγή γραπτού λόγου
Κατανόηση
και παραγωγή γραπτού λόγου
|