Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Πρόσκληση σε δύο ημερίδες προς τους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Π.Ε. Κοζάνης από τη σχολική σύμβουλο

Αγαπητοί/ές συνάδελφοι/ισσες,
Όπως κάθε χρόνο, θα συναντηθούμε και φέτος πριν από τη λήξη του τρέχοντος σχολικού έτους για να κάνουμε μία αποτίμηση του έργου μας και να μοιραστούμε καλές πρακτικές που υλοποιήσαμε εφαρμόζοντας το πρόγραμμα σπουδών. Για το λόγο αυτό, σας προσκαλώ στις δύο ημερίδες, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν ως εξής:
Α. Η πρώτη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 17ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης, ώρα 9.00΄π.μ. – 13.45΄μ.μ. και περιλαμβάνει τις εξής εισηγήσεις:

1.      Τσιτούρα Βασιλική, Σχολική Σύμβουλος. «Content and Language Intergrated Learning (CLIL)»  Η διδακτική προσέγγιση που συνδυάζει τη μάθηση του  περιεχομένου κάποιου γνωστικού αντικειμένου και της ξένης γλώσσας.
2.      Δέσποινα Σημαδοπούλου, 2ο Δημοτικό Σχολείο ΕΑΕΠ Κοζάνης.
a.«From the word to the wall, to the world»  Cases in learning situations  where English can disperge from Primary school to  the world out there.
b.«Εμπειρία  από τις φετινές εξετάσεις του ΚΠΓ για τα ΑΜΕΑ.

3.  Μαρία Νικοπούλου, Σωσσάνα Πραμπρόμη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας.
a. "ShOw... you think you can sing? Δείξ' το με ένα τραγούδι!"
b. Πάμε θέατρο? ... Ποιος φοβάται το Σαίξπηρ» Η πορεία μιας διαθεματικής συνεργασίας με τα προβλήματα και τα αποτελέσματά της... όπως την χάραξαν δύο εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων,  (Αγγλικής και  Φυσικής Αγωγής).

4.       Δήμητρα Φίλιου, 1o και 2o Δημοτικό Σχολείο Σερβίων.
 «Δραστηριότητες στο πλαίσιο του  ευρωπαϊκού προγράμματος Teachers4Europe».

5.      Φιλίτσα Σουχάμβαλη, 8ο Δημοτικό Σχολείο ΕΑΕΠ Πτολ/δας.  
  «Διδακτική πρακτική διαφοροποιημένης διδασκαλίας στα Αγγλικά  Δ΄ Δημοτικού». Η   
  διαφοροποιημένη διδασκαλία στοχεύει στην εξερεύνηση των δυνατών διδακτικών εκδοχών.
  Είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει να ισχυροποιηθούν οι γνώσεις και οι δεξιότητες κάθε μαθητή
  και δίνει τη δυνατότητα στον καθένα να συνειδητοποιήσει την ιδιαιτερότητα της δικής του
  προσέγγισης και των δικών του στρατηγικών μάθησης.

6.      Φανή Θωμίδου, 11o Δημοτικό Σχολείο ΕΑΕΠ  Πτολεμαΐδας,
 “Minds without borders”.  Εκδήλωση στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius.
7.      Μαρία Χαντζή,  8ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης.
«Μια διδακτική πρόταση για τη διδασκαλία του δευτέρου κεφαλαίου του βιβλίου της  
 ΣΤ΄ τάξης».

8.      Χαρούλα Μεντεκίδου, 6ο Δημοτικό Πτολεμαΐδας.
"Having fun in the English class." Group activities in the classroom to reinforce language
  use and fascilitate participation of all students.
 α. Ομαδικό παιχνίδι με καρτέλες και πολύ απλά υλικά για την εμπέδωση ή επανάληψη
 λεξιλογίου.
 β. Ένας διαφορετικός τρόπος να προσεγγίσεις ένα κείμενο στα αγγλικά, δίνοντας στους
 μαθητές από ένα κομμάτι ,  σαν παζλ, για να το συνθέσουν.
 Οι δραστηριότητες προσαρμόζονται και απευθύνονται σε μαθητές όλων των τάξεων .

9.    Ζωή Αρζουμανίδου, 1ο Δημοτικό Σχολείο ΕΑΕΠ Πτολ/δας.
 «Εφαρμογές της πλατφόρμας Moodle,  πρακτικές ιδέες, διακόσμηση της τάξης» για τη
δημιουργία ευχάριστου, διασκεδαστικού και δημιουργικού περιβάλλοντος. 

10.  Αργύριος Ζυμάρας, 5ο Δημοτικό Σχολείο ΕΑΕΠ Κοζάνης.
"Βlogging2Learn" : οπτικο-ακουστική στήριξη της διδασκαλίας με τη χρήση ιστολογίου.
                                        ---------------------------------------
Β. Η δεύτερη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 4ου & 8ου Γυμνασίου Κοζάνης, ώρα 9.00΄π.μ. – 13.00΄μ.μ. και περιλαμβάνει τις εξής εισηγήσεις:

1. Ευγενία Καφετζή, Μελίνα Αποστολίδου, 3ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Πτολ/δας.
"Άστο καλύτερα" Θεατρική παράσταση  που πραγματεύεται τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα και αφορά στις σχέσεις των ανθρώπων, την ελληνική νοοτροπία, τους προβληματισμούς, τα αδιέξοδα των νέων και τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια.
"The bullying experiment". Δραστηριότητα υποτιτλισμού ενός βίντεο με τη χρήση της εφαρμογής «amara» για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με το σχολικό εκφοβισμό.

2.Ειρήνη Βαλάσα, 1ο ΓΕΛ Κοζάνης.
«Από την Καλύβα του Μπάρμπα Θωμά στο Λευκό Οίκο».  Μια διαθεματική προσέγγιση των ιστορικών γεγονότων στο πλαίσιο εκπόνησης ερευνητικής εργασίας. Σύνδεση με τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας.

3. Άννα Μανώλα, 2ο ΓΕΛ Κοζάνης.
"Η σχέση της Ελληνικής Γλώσσας με τις γλώσσες των άλλων ευρωπαϊκών χωρών".  Εργασία που εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων.

4. Ευαγγελία Τρανταφύλλου, 2ο ΕΠΑΛ Κοζάνης.
 "Culture in a box" . Παρουσιάσεις Prezi και  συννεφόλεξα με το Tagul στο πλαίσιο προγράμματος e-twinning.

5. Ζωή Αρζουμανίδου, 1ο Δημοτικό Σχολείο ΕΑΕΠ Πτολ/δας.  «Εφαρμογές της πλατφόρμας Moodle,  διακόσμηση της τάξης» για τη δημιουργία ευχάριστου, διασκεδαστικού και δημιουργικού περιβάλλοντος. 

6. Τσιτούρα Βασιλική, Σχολική Σύμβουλος.
«Content and Language Intergrated Learning (CLIL)»  Η διδακτική προσέγγιση που συνδυάζει τη μάθηση του  περιεχομένου κάποιου γνωστικού αντικειμένου και της ξένης γλώσσας.

7.Αργύριος Ζυμάρας, 5ο Δημοτικό Σχολείο ΕΑΕΠ Κοζάνης.
"Βlogging2Learn" : οπτικο-ακουστική στήριξη της διδασκαλίας με τη χρήση ιστολογίου.


Η Σχολική Σύμβουλος Καθηγητών Αγγλικής
Περιφερειακής ενότητας Κοζάνης


Βασιλική Τσιτούρα